onsdag 16 september 2009

Blandat

Nu var det väldigt längesedan jag skrev någonting. Men jag har helt enkelt glömt bort det.
Men nu har jag gott om tid eftersom jag är sjukskriven i tre veckor. Inte riktigt det jag vill men vad kan man göra.
Anledningn till detta är att jag hade ytterligare en opperation den 10/8. Jag tror att det blev min sjunde eller åttonde och jag hoppas att jag äntligen kan få slippa komma tillbaka till sjukhuset. Det har varit en väldigt störande och lång process med alla besked om att jag inte kommer ha någon hörsel kvar om jag inte oppereras. Men som sagt detta var troligen den sista.
Jag måste så klart också nämna att jag har förlovat mig med min lilla sötnos! Vi gjorde det på vår halvårsdag. Jag kan inte förstå att vi varit ihop så länge. Det känns som om vi träffades för bara några månader sedan och ändå känns det som om jag känt henne hela mitt liv. Det låter konstigt men jag är inte känd för att vara normal. Nu sitter jag och oroar mig till döds över henne. Hon är med några klasskompisar på en pub och hon mår verkligen dåligt. Det är i sånnahär tillfällen jag ångrar att jag inte fixat körkortet än. Det skulle också bli mycket lättare att ta sig till Torsås där vi övar med bandet. Nu har jag nog med motivation hoppas jag.
Jag börjar dock fundera på om jag inte borde lämna bandet. Men samtidigt så är det inget annat band jag vet som behöver en pianist för tillfället. Jag kommer spela med dom tills jag hittar några andra jag kan spela med.
Nu får jag bara göra det bästa av situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar