tisdag 28 april 2009

Presentation?


Jag borde väll börja med att säga att om ni nu väljer att läsa min blogg är det upp till er. Jag hittar inte på något utan det jag skriver har hänt mig. Sen kan det nog komma några låttexter eller liknande men det kommer stå i så fall. Alla bilder är tagna av antingen mig eller min lilla älskling MiAOUWs.

Detta är då min första blogg så förvänta er inget underverk men jag hoppas att någon kan läsa den och känna tröst i att du inte är ensam.

Liten press då kanske. Jag heter Ammoroth och så är det bara. Jag har inte vuxit upp i de perfekta förhållanderna vilket du nog kommer att märka om du läser vidare. Jag älskar musik o film, avgudar natten och är helt förlorad i dig min lilla Miaouws! Jag bor i den ruttnande hålan som kallas Nybro o jag har bott där hela mitt liv.
Mitt liv är tämligen trist men jag kommer nog på något att skriva då och då.
Idag exempelvis skulle jag o min pappa åka till öppethus på ölands folkhögskola men så fort han kom innanför dörren och såg mitt halsband (det på bilden) så sa han: Det var det vidrigaste jag sett! Det där är inte min son!
Efter det gick han. Lite tråkigt om jag ska vara ärlig men om han känner så ska jag inte störa honom. Jag fattar inte varför han har såna problem med att jag är gothare. Är han rädd för mig eller får han bara dåliga associationer?
Jag antar att jag aldrig kommer få veta eftersom han troligen inte vet själv. Jag är dig dock evigt tacksam MiAOUWs. Du uppmutrar mig till att va så som jag vill.
Just det ja. Engelska NP idag. Den skriftliga delen. Tråkigt som fan men relativt lätt. Det gick väll ganska bra tror jag men det var inte den bästa uppsatsen jag skrivit.
Jag har inte så mycket att skriva om idag. Var mest arg på papp... Anders. Jag hoppas att han två döttrar inte sviker honom på det oförlåtliga sätt jag gjorde. Nu kan jag i alla fall tro att någon läser detta. Jag bryr mig inte om sympat eller liknande. Nej jag vill bara skriva ner det, känns så mycket bättre då. Jag vill ha en Leopardgecko.

1 kommentar:

  1. Miaouw på dig sötnos!
    Jag tycker så synd om dig... :c
    Jag hoppas att det kommer lösa sig med din far och att han kan komma över det hela och inse att det faktiskt bara är utsidan som är förändrad. Men du ska inte ändra dig för hans skull. Han borde lära sig att acceptera dig för den du är och hur du ser ut. Det är ditt val, ingen annans.

    SvaraRadera